• باران که می بارد همه پرنده ها به دنبال سر پناه اند

    اما عقاب برای جلوگیری از خیس شدن بالاتر از ابرها پرواز می کند

    این دیدگاه است که

    تفاوت

    را خلق می کند

  • با دریافت مشاوره و راهکارهای جامع سازمانی از ما

    متفاوت باشید

  • ارائه راهکارهای جامع و یکپارچه

    بر روی انواع دستگاه ها

  • توسعه و راه اندازی سرویس های آنلاین

    طراحی و تولید نرم افزار به سفارش مشتری

  • جهان شما همان است که می بینید

    خوب ببینید

    خوب بیندیشید

    خوب بسازید

    تا ماندگار شوید

مشاوره و ارائه راهکارهای جامع سازمانی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات

نتايج به دست آمده ازتحقيقات و بررسي هاي انجام شده بر روي سازمان هاي بزرگ و موفق جهان، نشان مي دهد که آنها از وجود مشاوران و عوامل آموزش دهنده خبره و شايسته بهره هاي زيادي برده اند و به طور مستمر از راهنمايي هاي آنان استفاده مي کنند.
ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي در زمينه مديريت سازمان در جهت غلبه بر مشکلاتي است که مانع رشد و حرکت سازمان در جهت رسيدن به مرحله تکامل و بازدهي بيشتر مي شود. امروزه با توجه به مشکلاتي که به علت مديريت سنتي براي شرکت ها در قالب های متنوع اعم از تولیدی، خدماتی، توزیعی و بازرگانی پيش مي آيد لزوم توجه به روشهاي نوين مديريت سازمان ضروري است.

تیم شرکت مهندسی تفاوت با پشتوانه مطالعه ، پژوهش و تجربه حضور مشاوران و صاحبنظران خود در سازمان هاي مختلف با هدف اصلي کاهش هزينه ها و افزايش کارايي و اثربخشي براي سازمان هاي در صدد ايجاد تغيير در جهت بهبود کارکردها باتوجه به مفهوم فناوری اطلاعات که بهینه سازی با استفاده از تکنولوژی روز است می باشد.

ما در كنار مشتريان خود، به عنوان مشاوراني امين در مسائل و چالش‌هاي آن‌ها، كار مي‌كنيم و راهکارهايي مبتکرانه، علمي و اثربخش ارائه مي‌دهيم.